Sunday, June 10, 2007

Ψήνονται οι παίχτες ψήνονται...

Στο ΑΕΚάκι λέει ψήνεται ο Γκαγιάρδο. Στο γαύρο ψήνεται ο Ρικέλμε και ο Ρεκόμπα. Στο βάζελο ψήνεται ο Μάρτινς και ο Μαντρίντ. Προσέξτε ρε παλικάρια μη τους ψήσετε πολύ γιατί μπορεί να καρβουνιάσουνε.
Η μία μετά το παιδομάζωμα άρχισε την αναπαλαίωση. Στην αρχή πήρε τους Κονέδες και τους Παπασταθόπουλους και τώρα τόχει ρίξει στα πουρά. Ο άλλος έχει διώξει τη μισή ομάδα και πέρα από τον Βούλη δεν έχει κάνει ούτε μια μεταγραφή. Χτυπάει όμως τη μισή Ευρώπη και όλη τη Λατινική Αμερική. Κι ο τρίτος (και στην κυριολεξία πια έτσι που τα κατάφερε ο Τζίγγερ), ο δικός μας, θέλει λέει παίχτες νέους και έτοιμους για την ενδεκάδα και έβαλε τον Βέλιτς να τους βρει. Ναι, όλοι οι φερέλπιδες της ποδοσφαιρικής υφηλίου στην Παιανία θέλουνε να έρθουνε και μάλιστα τρέχοντας.
Ρε πλάκα κάνουμε τώρα; Κοιτάξτε να σπρώξετε κανα φράγκο να πάρετε κανα παίχτη να δούμε κανα πρωτάθλημα της προκοπής. Που ψάξατε και βρήκατε ότι αυτό που σας φταίει είναι ο τρόπος που διεξάγεται το πρωτάθλημα και μου θέλετε και πλέι οφ. Εκεί είναι το πρόβλημά σας; Ολα τα άλλα τα έχετε λυμένα;Και στην τελική ποια χώρα έχει μοντέλο με πλέι οφ; Η Ολλανδία που είναι τα ίδια σκατά με μας.

2 comments:

Μαρω_Κ said...

Πεστα χρυσόστομη!

Σιγά να μην σε ακούσει βέβαια ο βλαξ.
Μπα, θα αλλάξω ομάδα.
Αστέρας Τρίπολης και ξερό ψωμί!

gatti said...

Εγώ τα λέω, αλλά ποιος τα ακούει; Μόνη μου τα λέω μόνη μου τ΄ ακούω, άντε πότε πότε και κάποιος άλλος, καλή ώρα εσύ.
Κι εγώ το σκέφτηκα να αλλάξω ομάδα, αλλά τι να γίνω; Για καναν Εργοτέλη με βλέπω...