Thursday, August 23, 2007

O Mπέος "χτυπάει" πάντα δυο φορές

Οταν λέω εγώ ότι ο Μπέος πρέπει να μείνει
στις γριές για να μη χάσουμε τις ομορφιές ξέρω τι λέω. Στην ΕΡΑ Σπορ τον έβγαλε

πριν από λίγο ο Τσιρτσώνης και ο Αχιλλέας ζωγράφισε πάλι. Κάθε φράση και ατάκα ήτανε ο μεγάλος. Θα μου πεις έτσι κι αλλιώς ο Τάκης είναι ο κατάλληλος για να βγει ένα θέμα αβανταδόρικο, αλλά δεν χρειάστηκε να επέμβει και πολύ γιατί ο Μπέος ήτανε χείμαρρος σωστός.

Σκόρπια θα τα γράψω όπως τα θυμάμαι.

Γιατί απολύθηκε ο Βλάχος τον ρωτάει ο Τάκης; "Γιατί σχολίαζε τις κινήσεις της διοίκησης" απαντάει ο Αχιλλέας. Τον έναν τον πήραμε από τα πανέρια τον άλλο από τα πανέρια, ε άι σιχτίρ του είπε κι ο Μπέος και τον έστειλε παραπέρα. Το άι σιχτίρ δεν το είπε στο ραδιόφωνο, δικό μου είναι, αλλά όπως τα είπε αυτό εννοούσε. Κι όταν τον ρώτησε ο Τσιρτσώνης για τον
Μαρίνκοβιτς και επισημαίνοντάς του πως είναι παιχτούρα, έκανε και πλάκα ο Μπέος. "Στα πανέρια τον βρήκαμε κι αυτόν" είπε.

Κι εκεί πάνω ξεσπάθωσε για τον Βλάχο. Ηθελε, λέει, παίχτες που αρέσανε σ΄αυτόν και δεν έκαναν σε μας. Σαν την άλλη τη μεγάλη παιχτούρα τον Οξύζογλου που τον ζητάει η Ρεάλ Μαδρίτης. Ηθελε να πάρουμε τον Ροντρίγκεζ. Εμεινε δυόμισι βδομάδες να κάνει προπόνηση στην ομάδα. Από την δεύτερη μέρα ο Βλάχος άρχισε να μας πιέζει. Μου κάνει να τον πάρουμε. Ο παίχτης ζητούσε 110.000. Τελικά ξέρεις πόσο τον πήραμε; 45.000 και όποιος θέλει να πάει να δει το συμβόλαιό του κατατεθειμένο στην Σούπερ Λίγκα.

Μιλάμε τώρα ότι είναι πολύ μεγάλος έμπορας ο Μπέος. Στα δάχτυλα τα παίζει τα παζάρια. Θα μου πεις, βέβαια, ότι έτσι και πήγαινες εσύ να υπογράψεις συμβόλαιο και ήτανε απέναντί σου ο Αχιλλέας, όπως τον ξέρεις, θα επέμενες να κάνεις σκληρά παζάρια; Ο,τι σου έλεγε θα υπέγραφες και θα έλεγες και φχαριστώ από πάνω. Αμα ήσουν πα να πει από τους παίχτες που πάνε να υπογράψουνε στον Ηρακλή. Που δεν θα πάει να παίξει στις γριές ούτε ο Νέστα ούτε ο Καναβάρο.

Αυτά τα θέματα, επέμενε ο Μπέος, το αν θα κλείσω παίχτη, ποιον θα κλείσω και με πόσα θα τον κλείσω, είναι δική μου δουλειά. Κι αν θέλω τον παίρνω κι αν θέλω δεν τον παίρνω (στην ομάδα τον ποδοφαιριστή, για να μην παρεξηγηθούμε). Δουλειά της διοίκησης είναι πα να πει. Δουλειά του προπονητή είναι μόνο να διαχειριστεί το υλικό του. Αυτό που μπορεί και του φέρνει η ομάδα. Δεν κατάλαβα λέει. Αμα είχα 5 μύρια ευρώπουλα μπάτζετ και του έφερνα παίχτη με 500 χιλιάρικα, αυτόν θα έπαιρνα για προπονητή; Δίπλωμα θα πήγαινα να βγάλω στα Σκόπια και θα προπονούσα τους παίχτες μόνος μου.

Ο καθένας σε μια ομάδα έχει μια συγκεκριμένη θέση. Από την διοίκηση μέχρι τον φροντιστή. Οπως γίνεται λέει και στη μουσική. Κι εδώ τον βρίσκω σωστό τον Αχιλλέα. Τον καταλαβαίνω ρε παιδί μου. Ο μουσικός παίζει ένα συγκεκριμένο όργανο. Πες ότι ο άλλος παίζει βιολί. Μπορείς να τον βάλεις να παίξει τρομπόνι; Δεν γίνεται. Το πολύ πολύ να μάθει να παίζει βιολοντσέλο. Οπως ακριβώς συμβαίνει και μέσα στο γήπεδο. Ο καθένας έχει τη δουλειά του. Το ρόλο του. Ο τερματοφύλακας είναι κάτω από τα γκολπόστ. Μπορεί να αφήσει τη θέση του και να βγει μπροστά; Θα μου πεις το έκανε το μέλος. Μη κοιτάς το μέλος. Αμα καίγεται ο κώλος σου και μπροστά θα βγεις και σουτ θα κάνεις. Αλλά αυτό είναι μια στο τόσο και ανάλογα πόσο καραγκιόζης θέλεις να είσαι. Ο κανόνας είναι να έχει ο καθένας τη θέση του. Μπορείς τώρα να βάλεις τον επιθετικό να παίξει άμυνα; Μια φορά το έκανε ο Κωνσταντίνου και χάσαμε το πρωτάθλημα. Πήγε κι έκανε πέναλτι το κρέας και γίνανε μετά όσα γίνανε και με τον Ευθυμιάδη (παρεμπιπτόντως, το ξύλο δεν το έφαγε για το πέναλτι, που ήταν πέναλτι, το έφαγε για τα προηγούμενα σφυρίγματα). Τέλος παρένθεσης.

Ο Μπέος που λες έχει δίκιο όταν λέει ο καθένας έχει τη θέση του μέσα σε μια ομάδα.

Κι ο προπονητής σου λέει κρίνεται στη σωστή διαχείριση υλικού. Και η αξία του μεγαλώνει αν καταφέρνει να φτιάξει ομάδα με λίγα μέσα. Εδώ σε θέλω κάβουρα που λένε, πώς περπατάν στα κάρβουνα.

Κι έπειτα σου λέει ο προπονητής σήμερα είναι αύριο δεν είναι. Είναι περαστικός από την ομάδα. Ενώ η διοίκηση είναι πάντα εδώ ( Γι΄ αυτό το τελευταίο να μην είναι τόσο σίγουρος, λέω εγώ).

Ασε τώρα το άλλο που είπε. Ο Βλάχος λέει δεν έκανε καλά που έκανε όσα έκανε. Γιατί σ΄ αυτό το χώρο θα ξανασυναντηθούμε. Αυτό είναι απειλή; Τον ρωτάει ο Τσιρτσώνης. Εγώ δεν απειλώ λέει ο Μπέος. Αυτό που λέω είναι ότι σ΄ αυτό το χώρο δεν μπορείς να κλείνεις τις πόρτες. Πρέπει να τις αφήνεις ανοιχτές. Γιατί μπορεί να τα ξαναπούμε είτε εδώ είτε εκεί. Και πρέπει να φεύγεις σαν φίλος. Κοίτα φίλε μου που θα βγει μάντης ο Βαγγελάκης που του είπε: "Χοντρούλη, θα τα ξαναπούμε!".

Και βέβαια είχε και Μάκαρο το μενού. Τα πήρε στο κρανίο ο Μπέος που είπανε ότι ο Ψωμιάδης είναι φίλος του. Από πού κι ως πού λέει είμαι φίλος με τον Ψωμιάδη; Επειδή βρεθήκαμε για λίγο καιρό στον ίδιο χώρο; Μόνο εμείς ήμασταν; Ηταν και ο Κόκκαλης κι ο Βαρδινογιάννης κι ο Πανόπουλος.

Κι έπειτα τι δουλειά έχω εγώ μ΄ αυτόν που βασάνιζε κόσμο στη χούντα; Αυτό δεν έχει αποδειχτεί του λέει ο Τάκης. Σημασία δεν έδωσε ο Μπέος. Εγώ, του λέει, είμαι οικογενειάρχης, έχω τέσσερα παιδιά. Κι ο Ψωμιάδης έχει δύο του λέει ο Τσιρτσώνης, πού να τον κρατήσει όμως τον Μπέο.

Αυτό το τελευταίο πάντως με προβλημάτισε κομμάτι. Δηλαδή όσο πιο πολλά παιδιά έχεις τόσο περισσότερο πρότυπο οικογενειάρχη και υπεράνω υποψίας είσαι; Φαντάσου δηλαδή εγώ που δεν έχω κανένα τι ρεμάλι πρέπει να θεωρούμαι. Εδώ ο Ψωμιάδης με δύο (παιδιά) και την παρτίδα δεν την έσωσε. Γι΄ αυτό βουρ να γίνετε όλοι πολύτεκνοι ρε!

"Τελικά πλακωθήκατε στο ξενοδοχείο;", τον ρωτάει ο Τσιρτσώνης. "Αυτά είναι επί προσωπικού" λέει ο Μπέος. Κι όταν τον ρώτησε να επαναλάβει τι είπε όταν έμαθε ότι ο Βλάχος κουβάλησε τον Ψωμιάδη, το επανέλαβε: "Αυτοί για μένα είναι ...αεράκι στην παραλία" λέει ο μέγας ποιητής Μπέος.

Και σε ρωτάω εγώ τώρα: Μπροστά σε τέτοιες συνεντεύξεις τι να μου πούνε εμένα οι πολιτικοί και οι πολιτικάντηδες που βγαίνουνε στα παράθυρα και τρώγονται και μιλάνε ο ένας απάνω στον άλλο;

Ενα έχω να πω: "Βάλτε το Μπέο στη Βουλή!". Ετσι κι αλλιώς όποιο από τα δυο κόμματα, ΝΔ και ΠΑΣΟΚ και να βγούνε ΣΚΑΤΑ θα τα κάνουνε πάλι. Ενώ άμα είχαμε Μπέους στη βουλή πόσο πιο σκατά να γίνουν τα πράγματα; Ισα ίσα θα αποκτούσαν χρώμα και οι συνεδριάσεις.

No comments: