Wednesday, December 3, 2008

Οδύσσεια


Στην αρχή ήταν η Ομήρου Οδύσσεια. Aυτή που εξιστορεί τις περιπέτειες ενός πολυμήχανου Ελληνα που χρειάστηκε να περάσει χίλιες δυο δοκιμασίες να αποφύγει χίλιες δυο κακοτοπιές, για να φτάσει τελικά στο λιμάνι του, στην εστία του, τον πιο ιερό τόπο για έναν άνθρωπο. Που υμνήθηκε και θαυμάστηκε από τους μελετητές του αρχαίου πνεύματος και αποτέλεσε το ...τυράκι για να έρθουν στην Ελλάδα οι σύγχρονοι λάτρεις του αρχαίου πνεύματος, ελπίζοντας οι αφελείς πως θα συναντήσουν στο πρόσωπο του Νεοέλληνα την ...εξέλιξη του αρχαίου του προγόνου (πόσες γενεές να συντηρήσει πια αυτός ο μύθος;).


Στη συνέχεια, ήταν η "Οδύσσεια ενός ξεριζωμένου" ευρύτερα γνωστή και ως Ξανθοπουλειάδα. Κινηματογραφική αυτή, λατρεύτηκε και υμνήθηκε μόνο από Ελληνες που συνωστίζονταν (κανονικός συνωστισμός όχι ...γιαλαντζή σαν αυτόν του βιβλίου της Ρεπούση) στις αίθουσες για να κλάψουν για την ταλαιπωρία του Βασίλη Καρατζόγλου που έχει χάσει τον πατέρα του στην καταστροφή της Σμύρνης και ακολουθεί μια επιστημονική αποστολή στην Τουρκία για να βρει τα ίχνη του, περνώντας από σαράντα κύματα (τα στοιχεία από την "Βίκι", αν είναι λάθος το κρίμα στο λαιμό της - την ταινία ούτε που την έχω δει, άσε που γενικώς βγάζω καντήλες όταν ακούω για Ξανθόπουλο).


Από χθες μια νέα Οδύσσεια γεννήθηκε. Η Οδύσσεια του Ολυμπιακού στο Χάρκοβο. Μιλάμε τώρα ότι έχουν ταλαιπωρηθεί ομάδες και ομάδες στο δρόμο προς την εσχατιά της Ευρώπης για να παίξουν ποδοσφαιρικούς, μπασκετικούς, αγώνες πόλο ή χάντμπολ, αλλά αυτές δεν έχουν το σήμα με τον έφηβο. Αρα; Ποιος ασχολείται; Με το γαύρο όμως ασχολήθηκαν όλοι. Ξεκίνησε που λες ωραία και καλά το πρωί για να φτάσει στην πόλη που εδρεύει η Μέταλιστ αλλά η πόρνη η ομίχλη είχε άλλα σχέδια. Δεν επέτρεψε στο αεροπλάνο να προσγειωθεί και αναγκάστηκε ο πιλότος να πιάσει Κίεβο. Κι άρχισε εκεί μια σειρά από συζητήσεις και διαβουλεύσεις για να βρεθεί τρόπος να πάει η ομάδα στον προορισμό της. Ολα κι όλα! Η ΟΥΕΦΑ σ΄ αυτά είναι απόλυτη. Οφείλεις να βρεθείς στο γήπεδο όση ταλαιπωρία κι αν συναντήσεις. Βρε δε πα να μην κινούνται αεροπλάνα, τρένα, καράβια, αυτοκίνητα, εσύ πρέπει να φτάσεις ακόμα και με πατίνι. Μια κουβέντα όμως ήταν αυτή. Πώς να φτάσει ο γαύρος στο Χάρκοβο, οδικώς;


Εχεις τώρα ιδέα πώς είναι οι δρόμοι από το Κίεβο μέχρι το Χάρκοβο; 410 χιλιόμετρα δρόμος γεμάτος λακούβες και στροφές.Πα να πει θα έκαναν οι γαύροι έξι με εξίμισι ώρες ταξίδι μέσα στον καρόδρομο. Με μια σακούλα τραχηλιά θα ήταν σε όλη τη διαδρομή. Γίνονται τώρα αυτά τα πράγματα; Να έχουν ξεκινήσει με τις ωραίες τους αποσκευές και τις τσάντες Louis Vuitton ο Ντιόγο και ο Γκαλέτι και να καταλήξουν με πλαστική σαλιάρα στο λαιμό διά παν ενδεχόμενον; Αχ μωρή Ανόρθωση τι ζημιά έχεις κάνει νάξερες! Που άφησε ο μόνιμος πρωταθλητής τα σαλόνια του Τσάμπιονς Λιγκ, τις ωραίες του τις Λόντρες, τις Ρώμες και τις Μαδρίτες και κουβαλιέται στους Βοσπόρους και τα Χάρκοβα για το ΟΥΕΦΑ! Ασε τώρα το παιχνίδι αυτό καθ΄ αυτό. Πώς να αποδώσουν τα παλικάρια μετά από τέτοια περιπέτεια;

Εγώ πάντως να σας πω την αμαρτία μου μόλις το άκουσα δεν σκέφτηκα τόσο τους παίκτες του γαύρου. Στην τελική αυτοί χάρη στην ταλαιπωρία (που τελικά αποφεύχθηκε γιατί εδέησε η ρημάδα η ομίχλη να διαλυθεί οπότε τη γλίτωσαν και πήγαν αεροπορικώς) θα ήταν και καβάλα στ΄ άλογο. Ετσι και κέρδιζαν μετά από τέτοια Οδύσσεια θα έλεγαν πως η ομάδα είναι παντός καιρού. Ετσι και έχαναν θα τα έριχναν στην ταλαιπωρία.

Εγώ που λες άλλο σκέφτηκα. Αυτόν τον φουκαριάρη τον Καστίγιο σκέφτηκα. Τι πρέπει να πέρασε το παλικάρι εκεί που τον έστειλε ο Χόχος! Τα πάθη του Χριστού θα τράβηξε. Μια υποψία ταλαιπωρίας γνώρισε η αποστολή του γαύρου και χάλασε ο κόσμος. Κι αυτό το παλικαράκι που έφυγε από τις ανέσεις του, έφυγε από τις φραπεδιές του, από τον ήλιο του, τις παραλίες του και τις παρέες του (το οφθαλμόλουτρο πάντως πρέπει να είναι το μόνο που δεν θα του έλειψε ούτε και οι στενές επαφές άλλου τύπου με το δίμετρο ουκρανικό είδος, αν σκεφτείς ότι είναι στα διαζύγια και τις διατροφές με την Μαριάννα...) για να παίξει μπάλα στο ...Γκούλαγκ ποιος το νοιάστηκε; Κι όχι τίποτα άλλο, αλλά γυρνάει και ξαναγυρνάει και χτυπάει την πόρτα του θείου και αυτός σημασία δεν του δίνει!

***

Τι καφές και μαλακίες...
Θα πάρω να ρίξω μέσα λίγο ποτό...


Αυτό το Χάρκοβο είναι χειμερινό θέρετρο;


Μανκέν Ντουντού και Μανκέν Ντιόγο
με συνολάκια από τη συλλογή "Κharkovian Santa"


- Κρυώνεις;
- Τον έχω δαγκώσει...


Κι ενώ ο γαύρος παίζει σήμερα με τη Μέταλιστ, στην ΑΕΚ έχουν αρχίσει να ψάχνουν τι μέρος του λόγου είναι ο Κιντής. Που ήταν φίλος του Ντέμη αλλά έφυγε γιατί διαφώνησε με τον Ντέμη. Που δεν έχει μεγάλο ποσοστό στην ομάδα αλλά ξέρει τη δουλειά. Που είναι τρελός ΑΕΚτζής, αλλά και σπουδαίο οικονομικό στέλεχος. Που δεν είχε καλές σχέσεις με τον Μπάγεβιτς, αλλά έχει τις ίδιες ιδέες με τον πρίγκιπα για την στελέχωση της ομάδας (μικρά συμβόλαια, μικρός μέσος όρος ηλικίας). Τι να κάνει όμως και ο Κιντής; Πρόεδρος θα είναι δεν θα είναι μάγος. Ασε που κατά πως λένε το μπάτζετ θα είναι μόλις δυόμισι - τρία μύρια ευρώπουλα το Γενάρη. Τι να πρωτομαζέψει η ομάδα με αυτά τα λεφτά; Θα μου πεις το θέμα δεν είναι τα λεφτά. Είναι ο σχεδιασμός. Είδαμε και τους δικούς μας που σκορπίσανε 24 μύρια τι κάνανε. Μια τρύπα στο νερό.

Εμείς πάλι το έχουμε ρίξει στις συσκέψεις. Λίστες με υποψήφιους προς μεταγραφή, λίστες με υποψήφιους προς σουτάρισμα, μαύρες λίστες, άσπρες λίστες σε δουλειά να βρισκόμαστε. Ετσι θα πάει η εβδομάδα μέχρι το Σάββατο που παίζουμε με την ξανθούλα. Κι άμα πάρουμε κι εκεί καναν πούλο μετά όλο το βάρος θα πέσει στο ματς με την Ανόρθωση.


Γι΄ αυτό το ματς μάλιστα! Υπάρχει κινητικότητα. Ουρές κάνανε σήμερα έξω από τα εκδοτήρια για να πάρουνε το μαγικό χαρτάκι. Εδώ ξέρουν να στριμώχνονται. Στον αγώνα με τον Αστέρα δεν ήξεραν να πάνε.

Και μέσα σ΄ όλα σας έχω κι ένα "αποκλειστικό" από το Facebook. Δηλαδή τι αποκλειστικό; Εγώ και οι τρεις - τέσσερις χιλιάδες φίλοι του Μπράις Μουν το γνωρίζουν. Εδώ ο κόσμος καίγεται που λες και ο Μπράις το έχει ρίξει στις ...φεγγαρότσαρκες.

Μπάτε σκύλοι αλέστε ο λογαριασμός του στο Facebook. Οποιος ζητήσει να γίνει φίλος του, λέει "ναι" το παλικάρι. Ασε τώρα το status του. Δεν υπάρχει περίπτωση να έρθει μπάρμπας, ξάδερφος, ανεψούδι από το South Africa και να μη το μάθουν οι φίλοι του. Προχθές ανακοίνωνε την άφιξη του ξάδερφου και τα μαγειρεμένα γεύματα. Τα βλέπανε και οι πικραμένοι βάζελοι και κάποιοι από αυτούς στραβώνανε. Του ρίχνανε και μερικά γαλλικά.
Χθες πάλι το μενού είχε Ακρόπολη και φωτογράφηση. Τρία πουλάκια κάθονταν, είναι ο πιτσιρικάς. Θα μου πεις τώρα, είναι τραυματίας. Σωστό. Αλλά από την άλλη, πού πας άνθρωπέ μου και ανεβαίνεις στα κατσάβραχα; Αρθροσκόπηση έκανες! Θες νάχουμε άλλα;

Προχθές το απόγευμα:

Bryce Moon is enjoying having his cousin with him, loving the home cooked meals!!!!!!!50 minutes ago

- 58 Comments


ΧΧΧΧΧΧ at 6:54pm December 1

Kala Bryce....ki as mhn katalavaineis.....den peirazei.....Perna olh sou thn mera sto Facebook......Perna kala kai me to 3aderfaki sou.....Grapse ton PANATHINAIKO sto spitiko sou faghto......Kai tou xronou pali Prwta8lhma......Polu wraia.......


ΧΧΧΧΧΧΧ at 6:55pm December 1

travmatias einai


ΧΧΧΧΧΧΧ at 6:56pm December 1

gt an den htan 8a mas eswze????


ΧΧΧΧΧ at 6:57pm December 1

swsto ki'auto


Χθες το απόγευμα...







Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! Ε, ρε κακομοίρη μου να σε πάρει χαμπάρι ο τεντάς!
(Εχουμε πάθει μεγάλη ζημιά εμείς οι βάζελοι ΛΕΜΕ!)



32 comments:

molemou said...

OPOS LEEI KAI O STEPAS POU EINAI H BALA O TRILOS TA TO KATARISI ?LOGIKA KAI PAME GIA ALA:TIN KALIMERA MOU KAI KALI EPITIXIA

xaroylita said...

Kαλημέραααα. Δεν ξέρω για τις υπόλοιπες "οδύσσειες". Εσύ ξέρεις παραπάνω.. Αλλά τον Οδυσσέα με τις σειρίνες, τον ξέρω κομματάκι, κομματάκι.. Είναι ένα από τα πάζλ της συλλογής μου..

Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτογραφίες.. Φιλάκια καλή μου..

νατασσΆκι said...

Απίστευτη είσαι!
"πέθανα" με την Οδύσσεια, αλλά τώρα θα πάω να κάνω add τον Bryce!!!
Μα να χάνω τέτοια διασκέδαση!!!
:))))

Καλημέρα γατί μου
:*

gatti said...

@molemou: Καλώς όρισες!

Και να μην καθαρίσει ο θρύλος, με μια νίκη επί της Χέρτα στο Καραϊσκάκη λογικά δεν θα έχει πρόβλημα.

Καλημέρα!



@xaroylita: Ωραίο παζλ πρέπει να είναι αυτό! Και όχι τόσο εύκολο!

Μου άρεσαν πολύ οι φωτογραφίες Χαρά μου! Σε ευχαριστώ και από εδώ!

Καλημέρα!
:)))


@νατασσάκι: E, μα άδικο έχω; Μόνο έκτακτο δελτίο δεν έβγαλαν! Εχουν ταλαιπωρηθεί ομάδες και ομάδες! Αυτός ο φουκαράς ο Πανιώνιος τις προάλλες στα Ουράλια ταξίδεψε 24 ώρες με το πούλμαν! Και τώρα συναχώθηκε ο γαύρος και αρρώστησε όλη η Ελλάδα!

Ο Μπράις είναι η χαρά προσωποποιημένη! Αλλού για αλλού. Μάλλον όμως θα φύγει, έχει πρόταση...

Καλημέρα, Νατάσσα μου!

:****

coachp said...

Μα καλά, και facebook προλαβαίνεις... Θα μας τρελάνεις! Δουλεύεις, ποστάρεις μονίμως, σίγουρα κάοιες ωρες θα κοιμάσαι, ολο και κάτι θα τρως, διαβάζεις άλλα blog, διαβάζεις εφημεριδες, ακους ραδιοφωνα, να σε ρωτήσω λοιπόν κάτι: Ποσες ωρες διαρκεί η μερα στο γατένιο κοσμο??? Ρε να το κάνω γατος αντι για coachp μπας και προλαβαινω...

tzonakos said...

Καλημερα.
Για κάποιο λόγο δεν μου εμφανίζει -πάλι- τις εικόνες. Διάβασα ολο το κείμενο -χαρα στο κουράγιο σου- αλλα θα το δω ξανά το βράδι.
Η Οδύσσεια ενός μπλόγκερ βάζελου :)

gatti said...

@coachp: Kαμία σχέση με facebook! Oύτε λογαριασμό έχω. Είμαι εναντίον! Αλλά έτυχε να είμαι χθες με έναν φίλο που έχει λογαριασμό στο facebook και είναι και φίλος του Μουν.

Γιατί εγώ προλαβαίνω νομίζεις; Αν δεν γράψω το βράδυ, δεν γράφω καθόλου. Από τον ύπνο κόβω και είμαι σαν ζόμπι τελευταία. Ενα βήμα από την υπερκόπωση! Και μη νομίζεις! Εχω αφήσει πίσω ταινίες και βιβλία! Oύτε θέλω να το σκέφτομαι όταν θα κάνω την ετήσια λίστα το Γενάρη πόσα βιβλία πίσω θα είμαι σε σχέση με τα περσινά...



@tzonakos: Χαρά στο δικό σου το κουράγιο που κάθισες και διάβασες το μακρυνάρι.

Καλημέρα! :))

kakaskimos said...

Μην ξεχνάς και τις Οδύσσειες της ομάδας μπάσκετ του Παναθηναϊκού εδώ κι εδώ, και της ομάδας βόλευ εδώ

gatti said...

@kakaskimos: Γι΄ αυτές τις "οδύσσειες" μάθαμε εκ των υστέρων. Δεν είχαμε ...ζωντανές συνδέσεις μέσα από το αεροπλάνο κάθε ένα τέταρτο, για όνομα!!!

Stepas said...

Χα χα χα χα!!!

Ρε τον Μουν τον τουρίστα! :-)) Πολύ γέλιο! Καλοπερνάει.

Καλό υπόλοιπο ημέρας!

gatti said...

@Stepas: Mικρό παιδί χαρά γεμάτο το ...φεγγαράκι μας. Τι να πεις... Νομίζει ότι έχει πάει εκδρομή...

Καλό απόγευμα! :))

Alexandros said...

"Εχω αφήσει πίσω ταινίες και βιβλία!"

Ένας μήνας σου έμεινε... Kανόνισε την πορεία σου. Καλό απόγευμα gatti!

Rizobreaker said...

Gatti από πότε έχεις facebook εσύ?? Εσύ δε μου 'πες ότι δεν έχεις?? Εεεε???

gatti said...

@Alexandros: Mπα, δεν νομίζω να προλαβαίνω Αλέξανδρε. Αντε να διαβάσω 2-3 βιβλία μέσα στο Δεκέμβρη. Βαριά - βαριά. Σίγουρα έχω διαβάσει λιγότερα από πέρσι...

Καλό απόγευμα!



@Rizobreaker: Kαλά βρε, τα σχόλια δεν τα διαβάζεις; Δεν είδες τι απάντησα στον coachp; ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ FACEBOOK. Aπό άποψη. Χάζευα χθες μαζί με ένα φίλο που ανήκει στους φίλους του Μοοn.

A πα πα τι είσαι εσύ! :p

Crazy Tourists said...

Όλα τα είπες πάλι!
Αυτό με την ταλαιπωρία το σκέφτηκα κι εγώ! Τι θα ακούγαν τα υπέροχα πράσινα αφτάκια μας!!

Τρελοτουρίστρια

pensierix said...

"Ντιόγο μοι έννεπεν, Μούσα, πολύγκολον..."

Τι άλλο θα διαβάσουμε, μα το Δία...! Σε λίγο θα μας πουν ότι οι της Μέταλιστ είναι μονόφθαλμοι, αν χάσουν ότι η μπάλα ήταν η Σκύλλα και ότι οι Σειρήνες είναι δίμετρες μοντέλες που τους αποπλάνησαν.
Αν νικήσουν:
-Ποιός σε τύφλωσε;
-Ο Κανένας. (στην Ευρώπη)

Ήσουν που ήσουν η συμπάθειά μου, gatti, μετά την απο άποψη άρνηση του facebook, σε καρασυμπάθησα!!!

ΥΓ
Η τελευταία φωτογραφία του Μουν: "Σταυρώστε με , σταυρώστε με, από την Παιανία διώξτε με..."

:)))

Unknown said...

παει και ο γκαμπριελ, ενα μηνα εξω.

το αγορι διπλα στην ακροπολη - εξω, ο νιλσον -εξω, μονο ο βυντρα εμεινε για δεξια, (ο μελισσης δεν πιανεται για ποδοσφαιριστης)

να δω πως θα παιξουμε με ξανθη και ανορθωση.

tzonakos said...

Οκ είδα και τις εικόνες.
Απορία :
Αμα χάσει με καμμια τριάρα ο Γαβρουά ντε Λιμανί απόψε θα φταίει η ταλαιπωρία ;

SniperAthens said...

@gatti re παππούς:


1. Στον αγώνα με τον Αστέρα δεν ήξεραν να πάνε.

μέχρι vip πρόσκληση σνόμπαρε


2. μη γράφεις για facebook γιατί του μπαίνουν ιδέες και θα ανεβάσει τις φωτό του από την original Οδύσσεια (ναι, ήταν και εκεί)



Κιντής: πίστεψέ με, ΔΕΝ υπάρχει αυτό το πράγμα - τον ξέρω πολύ καλά

gatti said...

@Crazy Tourists: Eυτυχώς που τη βρήκαν την άκρη και έφτασαν αισίως γιατί αλλιώς θα μας είχαν πρήξει ακόμα χειρότερα...

Φιλιά, τρελοτουρίστι μου!



@pensierix: Kυριακή κοντή γιορτή. Σε δυο ώρες θα ξέρουμε.

Αυτό με τον Κανένα πολύ μου άρεσε!!!

Μα, είναι δυνατόν να μου αρέσει το facebook; Φωνάζουμε για προσωπικά δεδομένα και για φακελώματα και θα πάω να δώσω με τη θέλησή μου όλα μου τα στοιχεία στη μεγαλύτερη φωτογραφική βάση δεδομένων που φτιάχτηκε ποτέ για χάρη των πολυεθνικών και των διαφημιστών;


ΥΓ. Και πού να δεις τι σου έχω για απόψε το βράδυ!!! Και για τον Μουν και για τον Σιμάο και για τον Ρούκα! :)) Διότι εδώ ...κάνουμε ρεπορτάζ! (sic)! :pp



@andy: Nαι, το διάβασα δυστυχώς. Θα δούμε ξανά το Λουκά δεξιά και Γκούμα - Σαριέγκι στόπερ; Ε ρε, πάρτυ θα κάνει η Ξάνθη!!!



@tzonakos: Xάσει - κερδίσει έχει δικαιολογία ο γαύρος, μην ανησυχείς!



@Sniper: Bρε, βρε, σαν τα χιόνια!

1. Κοίταξε να δεις, εδώ δεν πήγαν τα λυκόπουλα, έχεις την απαίτηση να πάει ο ...παππούς;

2. Ησουν κι εσύ μαζί του στη φωτό; :ppp

Kιντής: Δεν τον ξέρω τον άνθρωπο, δεν έχω γνώμη. Εχω όμως άκρες να μάθω. Οταν θα μάθω, θα επανέλθω.

Θεόδωρος Α.Πέππας said...

Η μεν πλάκα κοινή, το δε υφος απολαυστικότατο! Το απήλαυσα, γιατί μπορεί να έχω πάθος με τον γαύρο, αλλά εχω και αίσθηση του χιούμορ! Καλησπέρα και μπράβο

Θεόδωρος Α.Πέππας said...

Πλάκα κοινή, εννοώ προφανως κοινη για όλες τις ομαδες (οπως αξίζει-είναι και καπως της πλάκας!)

The Bgt said...

Οι παλιουκρανικες σειρηνες τελικα νικησαν την ομαδαρα "παιζωκαλυτεραποτην ΜπαρτσατηνΡεαλ καιτηΜανστεστερμαζι καιεχωνικησεικαι τηΣαντοςτουΠελεαμαλαχειναουμ" (a.k.a. OSFP).

Δεν πειραζει, η "παιζωδιαστημικοποδοσφαιρο καιδενεχεισημασια πουταγκολμουειναιοφσαιντ" (a.k.a. OSFP) θα ριξει 15 στην αμοιρη Χερτα μεσα στο..Καστρο (του Τακεσι? μπα αυτο εχει πιο πολυ πλακα).

Οσο για το FaceBook κανεις δε ζηταει τα πραγματικα σου στοιχεια, οτι θες βαζεις μεσα. Εγω παντως ειμαι συγκινημενη γιατι βρηκα συμμαθητες απο το δημοτικο μου που εχει κλεισει. Και χωρις να εχω βαλει το ονομα μου. Για κατι τετοια ξεθαψιματα παλιων συμμαθητων ειναι ταμαμ.

gatti said...

@Θεόδωρος Α.Πέππας: Kαλώς όρισες! Σε ευχαριστώ πολύ!
Ε, εντάξει ήμουν ...τρυφερή με το γαύρο σ΄ αυτό το ποστ, δεν μπορείς να πεις. Στο καινούργιο είμαι πιο ...αιχμηρή...

Της πλάκας, όπως το λες... Ολες οι ομάδες...



@the Bgt: Ουκρανικές σειρήνες; Μάλλον κάτι σε Λαιστρυγόνες μου έκαναν εμένα οι Ουκρανοί! :ppp

E, πάντα θα υπάρχει ένα πρόβλημα προσαρμογής από την Ελλάδα στην Ευρώπη για το γαύρο. Αναγκαίο κακό... Την πρόκριση πάντως την έχει στο χέρι του. Δεν την χάνει στο τηγάνι. Το ενδιαφέρον θα είναι η κλήρωση, όχι το ματς με τους Γερμανούς.

Αν είναι να δώσω ψεύτικα στοιχεία στο facebook, τότε ποιος ο λόγος να μπω; Γενικά δεν μου λέει κάτι ούτε αυτό ούτε όλη η τρέλα γύρω από αυτό.

Rizobreaker said...

Εντάξει βρε Gatti μου ξέφυγε ένα σχόλιο κι εμένα μη βαράς!!!!! Σφάλματα είμεθα ανθρώπους κάνουμε...

Έχουμε και τις συγχύσεις μας κι εμείς ώρες ώρες, μη βλέπεις που δεν εκφραζόμαστε...

gatti said...

@Rizobreaker: Εντάξει, βρε δεν σε μαλώνω... :**


(Αλλά να μου πει ότι είμαι στο facebook! Αν είναι δυνατόν!)

SniperAthens said...

@gatti:


είχαμε (κι έχουμε) δουλειές πολλές, είχατε κι εσείς παλιοπαρέες....


(είμαι περίεργος τι θα μάθεις για Κιντή)

Θεόδωρος Α.Πέππας said...

Xίλιες φορές γλαφυρά αιχμηρή, παρά άβουλοι κι ανωδυνοι χειροκροτητης (ισχύει για πάνω από μιά ομάδες) Και τι να πληγώσει το οποιο σχόλιο κι η όποια πλακίτσα-μπροστά στο κάρφωμα του φινάλε; Καλά τοπες-πάλι ο ..Σουβλακιακός θα την πληρώσει Και θα λένε πάλι, στην Αθλητική Κυριακή (προς ξημερώματα Δευτερας-προσεχώς, αν βρουμε 5-6 βετερανους ακόμα, θα λέγεται ..Αθλητικό Τριήμερο!)

gatti said...

@Sniper: Kαι οι δουλειές και οι παλιοπαρέες μέσα στο πρόγραμμα είναι.

Αν ...υπάρχει θα μάθω! Αυτό δεν ισχυρίστηκες; Οτι δεν υπάρχει;

ΥΓ. Ούτε φαντάζεσαι πόσα μπορώ να μάθω (αν το θελήσω...) - για την ΑΕΚ πάντα...



@Θεόδωρος Α.Πέππας: Δεν ξέρω αν αυτό (ότι θα την πληρώσει ο κάθε ...Σουβλακιακός) είναι η λύτρωση ή η καταδίκη σας. Αλλά πάλι, δικό σας θέμα είναι.

Μη μου θυμίζεις την Αθλητική Κυριακή. Την βλέπω το βράδυ της Κυριακής, αλλά το γεγονός ότι "υποχρεώνομαι" να τους ακούω και τη Δευτέρα στο ραδιόφωνο δεν αντέχεται. Ηθελα να ήξερα ποιος είχε αυτή τη φαεινή ιδέα! Και η πλάκα είναι ότι έχουν ανταπόκριση! Τρελαίνονται στα μηνύματα...

Δηλαδή ποιος "καμένος" αντέχει δεύτερη δόση Πουρουπουπού πριν συμπληρωθεί 24ωρο; Αβυσσος η ψυχή του οπαδού...

tzonakos said...

Οι υπερβολικές πουρουπουπού δόσεις βλάπτουν την αισθητική μας, τον εγκέφαλό μας και την ηρεμία μας.
Να δεις που θα γράψει και κανα βιβλίο :)

SniperAthens said...

@gatti:


περιμένω με τρομερή ανυπομονησία - δες τη διαφήμιση που λέει "Δεν υπάρχει" και θα καταλάβεις (μτφ. "Δεν υπάρχει" = φοβερό, τρομερό, καταπληκτικό - το ανάποδο στην περίπτωσή μας)

gatti said...

@tzonakos: Aστα, άστα... Δεν ξέρω τι αμαρτίες πληρώνουμε και βλέπουμε και ακούμε τον Πουρουπουπού. Και πώς τα καταφέρνει και βρίσκεται πάντα στο κανάλι που είναι τα δικαιώματα του γαύρου. Τον ακολουθεί όπως το ...σκατό στη θάλασσα.



@Sniper: Mε αδικείς. Λες να μην κατάλαβα τι γράφεις; Γιατί έβαλα τις τελίτσες;

Eξάλλου, κάπου μέσα στο blog την έχω χρησιμοποιήσει κι εγώ αυτή την έκφραση...