Monday, December 1, 2008

Kindergarten


H 12η αγωνιστική ήταν τελικά μια αγωνιστική παιδική χαρά θέλεις να την πεις, νηπιαγωγείο θέλεις να την πεις, το θέμα είναι ότι τα παιδικά παιχνίδια και τα παιδικά τραγούδια έδιναν και έπαιρναν.


Στο Καραϊσκάκη ας πούμε τα μικρά γαυρόπουλα ξεπατώθηκαν να τραγουδάνε το τραγουδάκι "Ηταν ένα μικρό καράβι" και ιδιαίτερα το ρεφραιν-άκι του: "Και σε πέντε-έξι εβδομάδες, και σε πεντε-έξι εβδομάδες θα είμαστε ξανά πρωταθλητές". Και δώστου γέλια και χαρές και δώστου να φωνάζουν τα ονόματα των παικτών και να πανηγυρίζουν. Και γιατί όχι; Αμα δεν φωνάξουν αυτοί ποιος θα φωνάξει δηλαδή; Δωδέκατη αγωνιστική έχουμε και είναι ήδη 9 βαθμούς μπροστά από τον Παναθηναϊκό και 12 από την ΑΕΚ. Κι αν συνεχίσουν έτσι αυτοί και γιουβέτσι οι άλλοι, σε μερικές εβδομάδες θα βγει αληθινό και το τραγουδάκι. Θα έχουν πάρει τέτοια διαφορά που θα λήξει το πρωτάθλημα πριν καν φορέσουμε τα κοντομάνικα...
Γιατί η φύση είναι σοφή και φροντίζει πάντα να μην διαταράσσεται η ισορροπία της. Στην Ευρώπη λοιπόν μπορεί να μην προλαβαίνει να τα φορέσει ο γαύρος τα κοντομάνικα, αλλά στην Ελλάδα δεν προλαβαίνουνε να τα φορέσουν οι άλλοι...


Στη Λιβαδειά τώρα τραγουδούσανε το "δεν περνάς κυρά Μαρία, δεν περνάς, δεν περνάς".
Βρε δε πα να χτύπησε δύο πέναλτι η ΑΕΚ, γκολ δεν έβαλε. Τι με τον Μαντούκα το πάλεψε, τι με τον "πρώην ποδοσφαιριστή" Μπασινά το ζόρισε, γκολ δεν έβαλε. Και επειδή τι ΑΕΚ θα ήταν διαφορετικά, έστειλε και τρία σουτ στο δοκάρι έτσι για να δικαιώσει τον one and only τον Ορίτζιναλ ύμνο της: "Eμπρός της ΑΕΚ, παλικάρια, σουτάρετε και σπάστε τα δοκάρια". Ε λοιπόν τόσα χρόνια βλέπω μπάλα, άλλη ομάδα να δικαιώνει τόσο πολύ τον ύμνο της δεν έχω ξαναματαπαντήσει. Εφυγε που λες με το χηνάρι η ΑΕΚ στον αγώνα κόντρα στον Σουβλακιακό, κι ο πρίγκιψ δεν κατάφερε να γευτεί την πρώτη νίκη. Προς το παρόν είναι ο πρίγκιπας της ισοπαλίας. Τα πρώτα πανό πάντως με την αφεντομουτσουνάρα του έκαναν την εμφάνισή τους στο γήπεδο. Κάτι είναι κι αυτό...



Στην Παιανία τώρα είχαμε άλλα. Είχαμε γκάζια και βρισίδι. Ε μη τα θέλουμε όλα δικά μας. Το νηπιαγωγείο της Παιανίας τραγούδησε το δικό του τραγούδι το Σάββατο. Ηταν το "χαρωπά τα δυο μου χέρια τα χτυπώ".

Χαρωπά τα δυό μου χέρια τα χτυπώ
χαρωπά τα δυό μου χέρια τα χτυπώ
μιά και είμαι εγώ παιδί
ξέρω πάντα να γελώ
χαρωπά τα δυό μου χέρια τα χτυπώ

Αυτά έγιναν το Σάββατο. Την Κυριακή ήταν η σειρά του "δάσκαλου" να τους τραγουδήσει. Και τι διάλεξε να τους τραγουδήσει; Εναν λαϊκό σουριναμέζικο σκοπό με τίτλο "Ο γάιδαρος".



Ηταν ένας γάιδαρος με μεγάλ’ αυτιά
το παχνί δεν τ’ άρεσε, ήθελ’ αρχοντιά

Ηθελε η μούρη του να φορέσει σέλα
και να καμαρώνεται με το σύρε κι έλα

***


Χαμένο κορμί με φωνάζουν κι αλήτη,
μα ξέρω τη μπάλα να στέλνω στο δίχτυ.

Κρίση, με πιάνει κρίση...


Ε ρε γλέντια και χαρές!


Σαν νωρίς δεν άρχισε να σκύβει ο Ντούσκο;


Ατσα, και πανό ο πρίγκιψ!

Δεν είναι ένα η γκρίνια,
δύο η αδιαφορία,
τρία η μιζέρια
τέσσερα η ειρωνεία
πέντε τα νεύρα
έξι η απελπισία
και φεύγω για το εφτά
την ΑΣΤΟΧΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
που την ομάδα την τελειώνει
μες την καρδιά τη μαχαιρώνει
και μεγαλώνει η διαφορά...
(βρε δεν κοιτάς τα χάλια της ομάδας σου, καημένη...)

19 comments:

squarelogic said...

απλά απολαυστική!
Εχεις καταφέρει να μας ξςνυχτάς μετά απο καθε αγωνιστική για να δούμε το ποστ που θ'ανεβάσεις!
Ούτε να περιμέναμε Σαββατοβραδο τις Κυριακατικες εφημερίδες "ζεστές" στην Ομόνοια!
Καλο βραδυ!

gatti said...

Tι να κάνω κι εγώ... Προσπαθώ να διασκεδάσω την πίκρα μου. Και επειδή ξέρω ότι περιμένετε, δεν μου πάει να σας απογοητεύσω!

Καλό βράδυ!

eforas said...

Από δω περιμένω να ενημερωθώ. Τόσο απλά! Συγχαρητήρια! (Μην αρχίσεις μόνο να μας χρεώνεις σε λίγο!)

Καλημέρα!

mamaloukas said...

καλά είναι πράγματα αυτά; 3 μέρες σας άφησα κ ξαναρχίσαμε τα χ;
Φιλιά πολλά :)))))

ΠΑΥΛΟΣ said...

Καλό μας μήνα gatti μου!

Alexandros said...

Καλημέρα gatti
Πρώτη φορά βλέπω την ΑΕΚ με τέτοια ψυχολογία. Δεν έχουν καμία θετική σκέψη μέσα στο παιχνίδι. Κατεστραμμένοι παίκτες, ψυχολογικά φορτισμένος προπονητής. Πολύ άσχημος συνδυασμός.

gatti said...

@eforas: Bρε μη μου λέτε τέτοια πράγματα! Θα την ψωνίσω!!!

(Σε ευχαριστώ)

:))))



@mamaloukas: Κι εσύ τι τόθελες να φύγεις; Λες και δεν μας ξέρεις...

Φιλιά, Δημήτρη!

:)))



@Pavlos: Kαλό μήνα Παύλο μου!

:)))



@Alexandros: Mοιάζει απίστευτο έτσι; Γενικά η ΑΕΚ είναι ομάδα ψυχολογίας, αλλά το φετινό είναι πέρα από κάθε φαντασία. Παρηγορήσου όμως Αλέξανδρε, ότι χειρότερα δεν γίνεται. Οπότε μοιραία θα αρχίσει η ανάδυση...

Καλημέρα!

tzonakos said...

Κindergattin !!!

Αχχαχαχα... δεν εχεις κι άδικο εδω που τα΄λέμε... της παιδικής χαράς το κάγκελο !
Καλά κάνεις και το διασκεδάζεις.
Σιγά μη κλαίμε.

The Bgt said...

χα χα χα φοβερο ποστ!

ΚΑΛΟΟΟ ΜΗΝΝΑΑΑΑ!


(τσαγκαροδευτερα)

MenieK said...

καλό μήνα γατί μου και

Stepas said...

Καλά έκατσα και είδα το Σουβλακιακός-ΑΕΚ και έτριβα τα μάτια μου. Ούτε ο Μητσοτάκουλας να τους είχε πιάσει στο στόμα του. Τόση γκαντεμιά! Μα να χάσουν 2 πέναλτι;!

Μ'αρέσει που ο βάτραχος έβαλε την 2η φορά τον Μπασινά να το βαρέσει. Για να είναι σίγουρος ότι θα το χάσουνε! :-))

Ωραία μπαλίτσα ο γαύρος αλλά ο Πανθηρώνιος ήταν χάλια αμυντικά και η διαιτησία πάλι με τον γαύρο. Όχι ότι διαμόρφωσε αποτέλεσμα, αλλά έκανε λαθάκια πάλι η σφυρίχτρα.

Crazy Tourists said...

Είσαι θεά!!!
Καλό μήνα!

τρελοτουρίστρια

zouk said...

Στην εξέδρα δεν τα χτύπησε κανείς χαρωπά τα χεράκια του.χαχαχα.

Αυτη η ΑΕΚ ειναι πιο απιστευτη απο εμας.

gatti said...

@tzonakos: Ναι, ναι, τα παιδία παίζει...

Η καρδιά μου το ξέρει αν διασκεδάζω... :))


@the bgt: Kαλό μήνα!

Τσαγκαροδευτέρα; Πούντη; Ρε γαμώτο μόνο για μένα δεν είναι τσαγκαροδευτέρα;



@MenieK: Kαλό μήνα γαυρίνα μου!



@Stepas: Eγώ είδα μόνο το τέλος. Τι ήταν αυτό το πράγμα με τα πέναλτι; Απίστευτο! Κι αυτός ο Μπασινάς με 12 στα 12 να το βαρέσει έτσι; Μηδέν ψυχολογία αυτή η ομάδα, είναι φοβερό!

Ναι, τελικά ο Κύρκος τα είχε τα φαλτσοσφυρίγματά του. Αλλά έτσι που έπαιξε ο γαύρος θα την έβρισκε την άκρη και χωρίς αυτά. Ενα σωρό ευκαιρίες έκανε...



@Crazy Toyrists: Καλό μήνα και σε σένα τρελοτουρίστι μου!!!



@zouk: Στην εξέδρα μάλλον φάσκελα θα έριχναν.

Καλά που υπάρχει και η ΑΕΚ και παρηγοριόμαστε...

irene said...

κρίση δεν λες τίποτα!!!!
δωράκι το πρωτάθλημα φέτος..
καλό μήνα οι πονεμένες..

Crazy Tourists said...

Έχεις πρόσκληση!!! Για έλα!!

Τρελοτουρίστρια

xaroylita said...

Παιδική χαρά άκουσα.. Και όπως κατάλαβες έτρεξα.. Ηταν ενα μικρό καράβι, ηταν ενα μικρό καράβι.... Τί μου θύμισες;; Μες την τρελή χαρά η χaroylita..

Θα σου στείλω ηλεκτρονικό δωράκι για τα χριστούγεννα.. Φιλάκι..

νατασσΆκι said...

Είσαι απίστευτη!!!
:)))

Καλό μήνα, γατί μου!
:**

gatti said...

@irene: Είμαστε συνηθισμένοι να κάνουμε δώρα και εμείς και εσείς. Μόνο ο γαύρος είναι ...τσιγκούνης!

Καλό μήνα Ειρήνη μου!
Ας ελπίσουμε να είναι καλύτερος από τον προηγούμενο!

Φιλιά!


@Crazy Tourists: Ελήφθη! Οβερ! Θα παίξω τρελοτουρίστι μου!

Ευχαριστώ!

Φιλιά!


@xaroylita: Kαι να σκεφτείς ότι μου άρεσε πολύ το συγκεκριμένο τραγουδάκι. Τώρα πια θα το συνδέω και με τους γαύρους... Φρίκη! Μα τι κάθομαι τώρα και σου λέω... Εσύ είσαι γαυράκι... :))

Φιλάκια Χαρά μου!



@νατασσάκι: Eίδες τι κάνει ο άνθρωπος για να διασκεδάσει την πίκρα του...

Καλό μήνα, Νατάσσα μου!

:****