Thursday, December 25, 2008

Χρόνια Πολλά!

Πριν από αρκετό καιρό είχα διαβάσει στο site του Νίκου Δήμου κάτι που με εκφράζει απόλυτα για τις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Γράφει χαρακτηριστικά:

Για μένα, πάντως, από τότε που έπαψα να είμαι παιδί, τα Χριστούγεννα είναι πάντα μνήμη. Μία γιορτή όπου επιστρέφω.

Τα Χριστούγεννα, θυμάμαι - και την Πρωτοχρονιά, ελπίζω. Κι όσο περνάνε τα χρόνια, τόσο περισσότερο θυμάμαι - και τόσο λιγότερο ελπίζω.

Το ίδιο ακριβώς αισθάνομαι κι εγώ. Φέτος, λόγω των γεγονότων που προηγήθηκαν, νομίζω ότι το αισθάνονται ακόμα περισσότεροι άνθρωποι. Το βλέπω παντού. Είναι πια μια διαπίστωση που ξεφεύγει από το προσωπικό επίπεδο και δεν αφορά μόνο εμάς αλλά και τους γύρω μας.

Ας είναι λοιπόν και τα φετινά Χριστούγεννα, Χριστούγεννα μνήμης. Μνήμης που δεν θα περάσει στη λήθη. Κι ας γίνει η Πρωτοχρονιά, Πρωτοχρονιά ελπίδας. Αλλά αυτή η ελπίδα να μην λιγοστέψει όσο περνάει ο καιρός. Να θεριέψει. Να ξεκινήσει επιτέλους κάτι καινούργιο, κάτι καλύτερο για όλους μας.

Καλά να περάσετε με υγεία και αγάπη μαζί με αυτούς που αγαπάτε. Ειρήνη σε όλο τον κόσμο.

***

Scratch: Κι επειδή δεν μπορώ να σας αφήσω χωρίς ...καλούδια, να προσέχετε τι κατεβαίνει από την καπνοδόχο σας. Μην την πατήσετε σαν τα τρία μικρά γουρουνάκια.



Scratch 1: Και βέβαια δεν θα μπορούσα να μην (ξανα)βάλω το πολυαγαπημένο μου τηλεφώνημα του ΠΑΟΚτσή στον Αη Βασίλη. Οχι μόνο γιατί είναι διαχρονικό (εκτός από την παραμονή του Αρη τη βου εθνική και το μετρό - γεφύρι της Αρτας...) και άκρως επίκαιρο (οσονούπω μ΄ αυτά που βλέπουμε στο γήπεδο, θα προκύψει και τηλεφώνημα βάζελου στον Αη Βασίλη), αλλά και επειδή από αύριο μπαίνουμε (εγώ δηλαδή για τους άλλους δεν παίρνω όρκο...) αργά αλλά σταθερά και πάλι σε ...mood αθλητικό (μεταγραφές γαρ...).

17 comments:

KitsosMitsos said...

Χρόνια πολλά και καλά! Ό,τι επιθυμείς αυτές τις μέρες. Αθλητικό ή μη :-)

xaroylita said...

Έίναι τα πρώτα Χριστούγεννα που είμαι μοναχούλα.. Σπίτι. ΄Ψέματα. Είναι και ο γατούλης μου εδώ. Θα φύγω αύριο αλλά δεν έχει σημασία..
Είπα να κάνω μιά βολτίτσα στη μπλοκόσφαιρα.. Έτσι είναι όπως τα λές.. Και όλο και περισσότεροι άνθρωποι νιώθουμε ετσι για αυτές τις γιορτές.. Η ελπίδα να "Θεριέψει".. Πολύ μου άρεσε..

Εύχομαι μέσα από την καρδια μου, υγεία, αγάπη και ελπίδα για ένα καλύτερο και ομορφότερο αύριο.

Καλό βράδυ γλυκειά μου. Τα λέμε σύντομα.

MenieK said...

αμαν πουλάκι μου κάνε και ένα διάλειμμα...
Anyhow, χρόνια πολλά και ότι επιθυμείς (εκτός από το πρωτάθλημα, διότι αυτό το επιθυμώ κι εγώ χεχε)

gatti said...

@KitsosMitsos: Xρόνια Πολλά και σε σένα! Γιορτάζεις κιόλας έτσι;

Καλά να περάσεις και ό,τι επιθυμείς!



@xaroylita: Aφού έχεις τον γατούλη σου, δεν είσαι μοναχούλα! Ξέρεις τι παρέα είναι τα ψιψίνια; :))

Kαλά να περάσεις Χαρά μου, να έχεις υγεία και να είσαι πάντα ευτυχισμένη. Και μακάρι να ζήσουμε ένα καλύτερο αύριο για όλο τον κόσμο!

Φιλιά!



@Meniek: Tέσσερις μέρες διάλειμμα έκανα! Πόσο πια; :))

Xρόνια Πολλά καλή μου και σε σένα.

ΥΓ. Τσ, τσ, τςςςς Μονοφαγάδες γαύροι!

:))

zouk said...

Χρονια πολλα σε ολους με υγεια πανω απ ολα.
Ευχομαι πραγματικα να υπαρξει ελπιδα για ενα καλυτερο μελλον.
Ενα θαυμα βασικα γιατι δεν νομιζω οτι κατι αλλο μπορει να δωσει ελπιδα.

gatti said...

@zouk: Xρόνια Πολλά. Η υγεία είναι όντως το πολυτιμότερο αγαθό.

Κι εγώ εύχομαι να γίνει ένα θαύμα φέτος και να γίνουν τα πράγματα καλύτερα. Εχουμε ανάγκη την ελπίδα...

tzonakos said...

Χααααχαχαχαχα !
"Λλλλλαμόγιο, λλλαμόγιο αθηναϊκό" ναούμε, ωραίος ο ΠΑΟΚτζής !

Χρόνια Πολλά super gatti κια να συνεχίσεις ετσι.
Ακόμα καλύτερα πόστς και ακόμα καλύτερες μέρες. Και θα μας φέρει κι εμάς κάτι ο Αη Βασίλης ε ;

Φιλιά.

gatti said...

@tzonakos: Αν συνεχίσει έτσι κατάσταση μας βλέπω να κάνουμε κι εμείς σκετσάκι και να τον φωνάζουμε "λαμόγιο πειραιώτικο"!

Μια χαρά ο ΠΑΟΚτσής! Φυσιογνωμία!

Χρόνια Πολλά tzonako μου, να περάσεις όσο πιο καλά γίνεται!

Για να δούμε, θα μας φέρει τίποτα καλό ο Αη Βασίλης, ή θα μείνουμε με την ...κάλτσα στο χέρι;
;-)

Φιλιά!

island said...

Χρόνια πολλά γατάκι. Ο Μπαοκτζής όλα τα λεφτά. Διαχρονικός!!!

ΥΓ Μεγάλα ονόματα ακούω και μεγάλα ονόματα δεν βλέπω. Ποιά είναι η Λίτεξ;

A.F.Marx said...

Εύχομαι στη νέα χρονιά να πραγματοποιηθούν (σχεδόν) όλες οι ευχές σας.
Εξαιρούνται οι... πράσινες ευχές.
Χρόνια Πολλά και καλά.
Με Υγεία, ευτυχία και όμορφες εμπνεύσεις.

Stepas said...

Χρόνια καλά με υγεία, ουσία και τα μυαλά μας στη θέση τους!

ΥΓ: Πολύ ωραίο το βιντεάκι με τα γουρουνάκια!

Anonymous said...

Gattoula μου Χρόνια πολλά και καλά!! Σου εύχομαι μέσα απο τη καρδιά μου ότι καλύτερο για το νέο έτος.Πολλά φιλιά!

gatti said...

@island: Xρόνια Πολλά, Νησάκι!

Είδες ο ΠΑΟΚτσής; Δυστυχώς, όσα χρόνια και να περάσουν επίκαιρος θα είναι!

ΥΓ. Ούτε εγώ τα βλέπω τα μεγάλα ονόματα. Πάλι κάτι δευτεράντζες θα έρθουν, μου φαίνεται... Βράστα...
Τι; Θα πάρουμε παίκτη από τη Λίτεξ; Οϊμέ!!!



@A.F.Marx: Χρόνια Καλά, Αλουφάνη!

Και πολλά και με υγεία και ευτυχία.
Εξαιρούνται οι ...ερυθρόλευκες ευχές! ;-)



@Stepas: Χρόνια Πολλά και καλά και για σένα ΠΑΟΚι μου! Ο,τι επιθυμείς να γίνει πραγματικότητα!

ΥΓ. Είδες τι έπαθαν (και τι έκαναν...) τα καημένα; :))



@Ελένη: Xρόνια Πολλά, Ελενάκι μου!

Ο,τι επιθυμείς! Υγεία, ευτυχία, αγάπη για σένα και τους αγαπημένους σου!

Φιλιά! :***

fpboy said...

Χρόνια πολλά και καλά και απο δώ!!!
Ρίχνω πολύ γέλιο με το βλογ σου !!!

Ντεμης said...

Εγώ εύχομαι το 2009 να εκλείψουν από τον κόσμο μας οι τόσες ανισότητες και αδικίες και - αν όχι ο θάνατος - τουλάχιστον ο πόνος και η μοναξιά....

Gianni said...

Χρόνια Πολλά, με υγεία και αστείρευτη έμπνευση!

gatti said...

@fpboy: Xρόνια Πολλά και καλά! Με υγεία και ευτυχία!



@Nτέμης: Κι εγώ το εύχομαι Ντέμη μου, αλλά θα πρέπει να κουνήσουμε κι εμείς λίγο το χεράκι μας. Μόνο με ευχές δεν στρώνουν τα πράγματα!

Φιλιά!



@Gianni: Καλώς ήλθες! Σε ευχαριστώ πολύ. Χρόνια Πολλά και σε σένα με υγεία και χαρά!