Monday, November 16, 2009

H καλή μέρα από το πρωί φαίνεται...

...κι αν κρίνω από την παρουσίαση του Αλόνσο, μια ...χαρά (και δυο τρομάρες) θα τα πάει η Scuderia του χρόνου με τον αντιπαθή Σπανιόλο στο τιμόνι της.

Αυτή τώρα δεν ήταν παρουσίαση, ήταν παρωδία. Πήγε ο πρόεδρος Luca di Montezemolo να παρουσιάσει τον Alonso και τον Μassa στην πίστα Ricardo Tormo στο Cheste (κοντά στη Βαλένθια) και εκεί που οδηγούσε στην πίστα με τους δυο πιλότους να χαιρετούν το πλήθος, σκέφτηκε να πάει πιο κοντά στον κόσμο και το διέπραξε: Kόλλησε τη Ferrari στην αμμοπαγίδα. Και κατεβήκανε οι δύο πιλότοι να σπρώξουν το αυτοκίνητο για να ξεκολλήσει. Δηλαδή πόσο στόκος μπορεί να είσαι για να οδηγήσεις τέτοιο αμάξι κατευθείαν στην αμμοπαγίδα; (Το ίδιο στόκος για να πάρεις στην ομάδα σου τον Αλόνσο θα μου πεις).



Και φυσικά αφού στάθηκε αδύνατο να την βγάλουν από την αμμοπαγίδα, παρατήσανε τη Ferrari στην ...τύχη της και τους μάζεψε μια άλλη Ferrari. Και τον Ισπανό και τον Massa και τον παπαροπρόεδρο... (Χαιρετάει ο μλκς ρε...)

Δεν μου λες Montezemolo, με τον αντιπλοίαρχο Γελεβουρδέζο έχεις καμιά συγγένεια;


Marc Gene, Fernando Alonso, Giancarlo Fisichella,
Stefano Domenicalli, Lucas Badoer, Felipe Massa.
(πού είναι ο Κίμι οέο;)

Scratch: Οχι, τις στυλιστικές επιλογές του Ισπανού δεν θα τις σχολιάσω...


Scratch 1: Ο Αλόνσο στη Φεράρι, ο Χάμιλτον στην ΜακΛάρεν, του χρόνου θα ψάχνω να βρω ομάδα να υποστηρίξω...

Scratch 2: Πάρτε και το βιντεάκι.




***

Ποιος είναι αυτός δίπλα στον paoad;


Και πάμε τώρα στα παιδιά τα δικά μας τα ...ζουμπουρλούδικα! Σας φαίνεται ότι αυτό το συμπαθέστατο γελαστό μουτράκι, μπορεί να γκρινιάζει; Γίνεται; Δεν γίνεται! Κι όμως! Ετσι και αρχίσει δεν λέει να σταματήσει!Μιλάμε για τόση ...γκρίνια που κατάφερε να ...ζοχαδιάσει ακόμα και τον Τζιμπρίλ στη φωτογραφία! (Ετσι, σε έδωσα στεγνά για να μάθεις!). Α, κι εσείς μη τα παίρνετε τοις μετρητοίς αυτά που γράφω. Μια χαρά παιδί είναι. Με την ομάδα μόνο παθιάζεται και του βγαίνει "κάπως"! :-)


Scratch: Και για να κρατιόμαστε σε φόρμα: Σχόλιο του γραφικού Γαβαθιώτη το Σεπτέμβρη για τον Τζιμπρίλαρο! Σε όλα μέσα έπεσε ο γάτος!


30 comments:

fl@neur said...

@gatti
Δεν το κατέχω το άθλημα, οπότε πάω πάσσο, ό,τι πεις εσύ!
Ο Γαβαθιώτης μού θυμίζει κάτι γραφικούς απόστρατους του Παπάγου, κάνει δήθεν πλάκα με τον Σισέ, αλλά ξερογλείφονται πάλι για τον Γκέκα. Πάντως το "Φως" επέζησε, ενώ η "Αθλητική Ηχώ" πάπαλα. Είπαμε, επικοινωνιακά είναι φωστήρες.

paoad said...

1. Ωραία το πήγαινες για τη Φεράρι.. τι τα ήθελες τα υπόλοιπα;;

εεεεε;

2. Ποιος είναι αυτός ο μλκς δίπλα στον Σισέ;

gatti said...

@fl@neur: Γιατί νομίζεις ότι εγώ το κατέχω; Απλώς μου αρέσει και προσπαθώ να μαθαίνω πράγματα γι΄ αυτό!

Καλά ο Γαβαθιώτης είναι ειδική περίπτωση. Ωστόσο, το "Φως" δεν είναι τόσο τραγική περίπτωση οπαδικής εφημερίδας. Είναι σκάλες ανώτερο από τον "Πρωταθλητή". Εχει βέβαια και τύπους σαν τον Γαβαθιώτη, αναγκαίο κακό.

Για το επικοινωνιακό τα λέμε, τα ξαναλέμε, άκρη δεν βγαίνει. Είμαστε πολύ πίσω...

gatti said...

@paoad: 1. Εγώ φοβόμουν ότι έχεις παρεξηγηθεί που την κρατούσα τόσο καιρό και δεν την έχω βάλει ακόμα!

2. Ποιος Σισέ; Τι να μας πει κι αυτό το παλτό τώρα! :))))

gatti said...

@paoad: Σχόλιο από τον pensierix δεν βλέπω και ανησυχώ...

pensierix said...

Θέλω ν'αγιάσω και δε με αφήνεις, gatti μου! Μου στρώνεις καρφί χωρίς μπλοκ από την άλλη μεριά...Με βγάζεις απέναντι σε κενό τέρμα...Μόνο μου με το καλάθι στον αιφνιδιασμό...

ΠΩΣ Ν'ΑΣΤΟΧΗΣΩ;;;;;;;;;;;;

gatti said...

@pensierix: Πω πω πω! Εγώ τα κάνω όλα αυτά;

:)))))))

YΓ. (Μέχρι και τα nick μπέρδεψα από το ένα ποστ στο άλλο!).

pensierix said...

Αλλά επειδή δεν είμαι όποιος κι όποιος...

http://www.youtube.com/watch?v=EWdf5ZLbtYo&feature=related

Και θα το πάω και παρακάτω...

http://www.youtube.com/watch?v=k-Hjs-NjFqg&feature=fvw

ΖΗΛΕΥΩ!!!!!! ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ!!!!! Αφού μου πέρασε απ΄το μυαλό να κάνω φωτομοντάζ και να το στείλω! "pensierix και Totti", "pensierix και Ibrahimovic". (το "pensierix καi Monica Bellucci, καλοκαίρι 2006" απορρίφθηκε διότι δυσκολευόμουν να το πιστέψω ακόμα κι εγώ).

Τι παραπάνω έχει ο paoad για να τύχει τέτοιας μεταχείρισης; Κι εμείς ωραία αγόρια είμαστε, με βλέμμα μελαγχολικό κι ονειροπόλο...Δώσαμε και την ψυχή μας γι'αυτό το μπλογκ και ιδού το "ευχαριστώ"! Ασε που δεν γκρινιάζουμε κιόλας. Μόνο λίγο(;) παραπονιάρηδες είμαστε...

:((((((

gatti said...

@pensierix; Χαχαχα! Είσαι απίστευτος!!!

:)))))))

Kοίτα τώρα πράγματα! Ο paoad
δυσαρεστήθηκε επειδή έτυχε της συγκεκριμένης μεταχείρισης και o pensierix δυσαρεστήθηκε επειδή ΔΕΝ έτυχε της συγκεκριμένης μεταχείρισης. Αβυσσος η ψυχή των σχολιαστών του blog.

ΚΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΙ;

Αλλη φορά να με ειδοποιείτε plz.

ΥΓ. Κοίτα φωτιές που μου άναψε ο paoad! (Αλήθεια, πού εξαφανίστηκε; Τόσο βαριά το πήρε;)

ΥΓ1. (το "pensierix καi Monica Bellucci, καλοκαίρι 2006" απορρίφθηκε διότι δυσκολευόμουν να το πιστέψω ακόμα κι εγώ)

Ζωγραφίζεις!!!

paoad said...

pensierix, με συγκινείς.

"_"

X-myalismenos said...

Η χάλια μέρα απ το πρωί φαίνεται.
Πάει το παλικάρι...

Είδωλο said...

το γκάζι είναι γλυκό και το σεξ απηλ μεγάλο
ισως να μην έχεις παει ποτε με προτογάλο.

gatti said...

@EXARCHIOTIS: Δυστυχώς...

gatti said...

@x-oyranoy: Tι ίσως; Σίγουρα δεν έχω πάει με Πορτογάλο! :)))

Kαλημέρα Ουρανούλη μου!

Elpis Cameraman said...

Καλα ποσο μλκς μπορει να ειναι αυτος με τη Φεραρι;
Ελεος με τους αμπαλους φραγκατους!

gatti said...

@Elpis Cameraman: Και ΝΑΙ! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ βρέθηκε κάποιος να ασχοληθεί με το κύριο θέμα του ποστ για τη Φεράρι και όχι με τη φωτογράφιση της φίρμας που ακούει στο όνομα paoad!

:))))

YΓ. Είδες πού πάει και δίνει ο θεός τα λεφτά; Κρίμα κι άδικο! :))

squarelogic said...

καλά,άπαιχτο το πάθημα του Μοντετσέμολο!

Paoad εισαι φίρμα-χρωστάς αμοιβή επικοινωνιολόγου στο Γαττί,ειδικά τώρα που ψάχνεται επαγγελματικά!

pensierix,
είσαι ξαδερφάκι του Ντι Κάνιο?
(και τα 2 λινκ στο ίδιο βιντεο παραπέμπουν).Κερνάς espresso 3-5 Δεκ.στα λημέρια σου?
-)))

gatti said...

@squarelogic: O Moντετζέμολο έχει λεφτά. Δεν είναι σίγουρο ότι έχει και μυαλό. Δεν είναι υποχρεωτικό να συνδυάζονται αυτά τα δυο. :)))

***

Πες του τα! Πες του τα που κάνει και το βαρύ πεπόνι ο κύριος paoad. Aντί να με ευχαριστεί που τον έκανα φίρμα!

paoad said...

Δε φτάνει που τη προμηθεύω με σπάνιο υλικό αμισθί- μου θέλει κ αμοιβή;;;

Απο χθές, κάτι άλλαξε μέσα μου. Νιώθω γυμνός.. Θέλω τη μαμά μου!

pensierix said...

@ square

Η επιλογή Di Canio δεν έγινε λόγω...συγγένειας αλλά μόνο τυχαία δεν ήταν. Μου είχε βγει τ'όνομα του "κακού παιδιού" εδώ μέσα, ότι με αφορμή τη φωτογραφία του paoad, δεν θα τον αφήσω σε χλωρό κλαρί. Κι όμως, αντί να "σκοράρω" σε κενή εστία, τήρησα το fair play...To άλλο βιντεάκι είναι ένα αστείο αυτογκόλ(περίεργο που παραπέμπει κι αυτο στο...ξάδερφο, και οι υπόλοιποι πάλι τον Paolo είδατε;). Με έπιασε κρίση αυτοσαρκασμού...(αλλά δεν θα επαναληφθεί, μην είμαστε και πλεονέκτες!).

Παρεξηγημένη περίπτωση ο Di Canio. Φασισταριό μεν, αλλά μη φανταστείτε σβάστικες κτλ. Γέννημα θρέμμα Ρωμαίος, "άρρωστος" με τη Λάτσιο, στο φασισμό βλέπει την αναβίωση της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, τα μεγαλεία κτλ και όχι πχ το ολοκαύτωμα και το ναζισμό. Αν και "κακό παιδί", με πολλές τιμωρίες στο ενεργητικό του(είχε φάει 11 αγωνιστικές στην Αγγλία επειδή έσπρωξε ένα διαιτητή), πήρε το βραβείο fair play για τη φάση του βίντεο. Πανέξυπνος, ετοιμόλογος, ντόμπρος, στις συνεντεύξεις του δεν έδωσε ποτέ τις κλασσικές κοινότοπες απαντήσεις που συνηθίζουν οι ποδοσφαιριστές. Τύπος με άποψη, με λίγα λόγια... Μορφή!

ΥΓ
Τόσο βιαστικός είστε, square; Αν είναι να κεράσω μόνο ένα εσπρεσάκι, σε 2 λεπτά λέμε "arrivederci"!!! Μέσα είμαι, αρκεί να κεράσετε κι εσείς έναν ελληνικό εντός έδρας!

:)))))

pensierix said...

Τώρα που το σκέφτομαι, όλα συνδέονται στο ποστ. Ο Πατέρας δεν μιλούσε για Ferrari μπροστά και hummer πίσω ; Πήραμε το Σισέ(ο paoad είναι το hummer).

Το σκηνικό με το Montezemolo είναι διδακτικό:
"Δεν αρκεί η Ferrari για να πανηγυρίσεις με το κόσμο. Πρέπει να μην έχεις και μ@λ@κ@ πρόεδρο..."

;))))

gatti said...

@paoad: Tι να το κάνεις το σπάνιο υλικό αν δεν ξέρεις να το πλασάρεις στην αγορά;

Γιατί άραγε αρχίζεις να μου θυμίζεις τον Κριστιάνο Ρονάλντο; :pppp

gatti said...

@pensierix: O paoad εναι το hummer; Ας μη το σχολιάσω καλύτερα...
(όπως επίσης και τα περί Ντι Κάνιο...).

Συμφωνώ απόλυτα με το δίδαγμα που προκύπτει από το σκηνικό με τον Montezemolo!

:))))

pensierix said...

Ετσι όπως τα έγραψα, ίσως να φάνηκε ότι φασιστοφέρνω! Μη μου βγει το όνομα, μέρα που ΄ναι σήμερα! Το ξέρω ότι είναι χαζή αυτή η διευκρίνιση αλλά, καλύτερα να μην υπάρχει ίχνος σκιάς σε τέτοια θέματα...

gatti said...

@pensierix: Ισως να φταίω εγώ που δεν διευκρίνισα. Εννοώ πως παρά την εμπεριστατωμένη ανάλυσή σου, δεν μπορώ να δω με συμπάθεια τον συγκεκριμένο παίκτη. Toν Ντι Κάνιο αφορούσε το σχόλιό μου, όχι εσένα!

Επομένως καμία υπόνοια και καμία σκιά...

paoad said...

@gatti
Έσυ τώρα λες βαριές κουβέντες...

@baloo

Τελικά, είναι στραβός ο γιαλός. Το δίδαγμα είναι "Τι να τη κάνεις τη Φεράρι αν δεν έχεις χέρια;"

Είπα να το αφήσω ασχολίαστο επηρεασμένος απο τη κόσμια στάση που κράτησε ο pensierix. Αλλά εκεί που προσπαθώ να το προσπεράσω, πάει η άλλη κ συμφωνεί μαζί του. Έλεος!


@pensierix

Όχι και χάμερ (καλά σου λέει!). Βάλε με έξω αριστερά και θα σε βγάλω πρώτο σκόρερ.
;)

pensierix said...

Ναι, το κατάλαβα...Απλά, επειδή οι καιροί είναι περίεργοι, το σχόλιό μου μπορούσε να εκληφθεί ως προσπάθεια να ωραιοποιήσω τη στρεβλή εικόνα που έχει ο παίκτης για το φασισμό κι εμμέσως να τη δικαιολογήσω...

:))))

gatti said...

@paoad: Το παραδέχομαι ότι λέω βαριές κουβέντες. Ηθελα να σε ...συνεφέρω, γι΄ αυτό! :)))

gatti said...

@pensierix: Πού μας έχουν φτάσει αυτοί οι καιροί. Να πρέπει να εξηγήσουμε το αυτονόητο...

squarelogic said...

pensierix
είπα να μην προβάλλω μαξιμαλιστικές απαιτήσεις και σε... ξοδέψω!Φαντάζομαι θα υπάρξει χρόνος για περισσότερο από ενα εσπρέσσο...
μόνο που μάλλον θα έχω και την ms.squarelogic jr. μαζί μου!
ΥΓ.και οι 2 παραπομπές,το ίδιο βίντεο μου έβγαλαν.