Thursday, November 12, 2009

Stretching




Eλα να ξεμουδιάσουμε λίγο!

29 comments:

ΠΑΥΛΟΣ said...

Χαχαχα!!! 3250 είναι καλό? ΧΑΧΑΧΑΧΑ

gatti said...

@ΠΑΥΛΟΣ: Καλά δεν ντρέπεσαι; Είσαι και Ολυμπιακός! Βρε τον Σάββα βαράς; :ppp

ΥΓ. ΜΙΑ ΧΑΡΑ σκορ είναι Παύλο μου! :)))))))))

eforas said...

Εξαιρετικό! Εύγε! Υπάρχει τίποτα με βουτιές, πέτσινα πέναλτι, κόκκινες, τέτοια ωραία πράγματα;

(Δε θα το πω τώρα!)

gatti said...

@eforas: Mπαααααα. Εγώ να σου πω την αλήθεια, ήθελα να βρω κανα παιχνίδι με αυγουλάκια, για να βάλω τίτλο επάνω αντί για το "φάτε τον" το "Savvas, αυγό!"

Αλλά δεν είχε :((

Elpis Cameraman said...

41070.

Χεχεχε...!

ΠΑΥΛΟΣ said...

Ε και επειδή είμαι Ολυμπιακός είμαι και μ@λ@κ@ς? ΧΑΧΑΧΑΧΑ

pensierix said...

Εχω φτάσει στο level 4 και στο διάβα μου έχω συναντήσει το Σάββα, "νυχτερίδες κι αράχνες, γλυκεία μου" και...αρουραίους. Να υποθέσω ότι παρακάτω θα βρω το Μώραλη, μετά το Σαλονίκη και στο τελευταίο level, το Θείο να κάνει "Χοχοχο!" κάθε φορά που αστοχώ(χοχο);

ΥΓ
Sorry αλλά, "kind monster" με τη φάτσα του Σάββα δεν υπάρχει για μένα, οπότε αναγκάζομαι να του ρίχνω κι ας χάνω βαθμούς...Είναι πέρα από τις δυνάμεις μου...

:)))))

Unknown said...

xa xa xa xa

The Bgt said...

χι χι χι χι
30224

koutavaki said...

Ευγενική χορηγία του ΟΠΑΠ???Πολύ καλό !Άντε,καλά ξεκολλήματα τώρα!!!

gatti said...

@Elpis Cameraman: Σε εμπνέει ο Σάββας έτσι; :)))

gatti said...

@ΠΑΥΛΟΣ: Eπειδή είσαι Ολυμπιακός έπρεπε να έχεις τον Σάββα ...κορόνα στο κεφάλι σου! :ppp

gatti said...

@pensierix: Kι εγώ μέχρι το 4 έφτασα, αλλά Χόχος πουθενά ρε γαμώτο! Νυχτερίδες, αράχνες, ποντίκια, αλλά ο θείος άφαντος!

ΥΓ. Μία από τα ίδια. Πώς να αφήσεις τη φάτσα του Σάββα χωρίς να ρίξεις;

:))))

gatti said...

@makis: :))))

gatti said...

@The Bgt: Keep shooting! :))))))))))

gatti said...

@koutavaki: Mεγάλο κόλλημα έτσι; Να δούμε πώς θα ξεκολλήσουμε τώρα! :)))

island said...

@Pavlos

Μιλάς για τα αυτονόητα; (θα έλεγε ένας που δεν σε ξέρει)

@gatti

Τώρα είναι άλλος το μαντρόσκυλο. Σαονίκης στο όνομα που απαιτεί 50-50. Έχουν πολλή πλάκα οι γαύροι τελικά

squarelogic said...

28078 στην 1η προσπάθεια.
Παρατήρησα οτι αν τον πετυχαίνεις κατάστηθα στο bull's eye δίνει 400 πόντους αντί για μόνο 200 όταν χτυπάς την ξερή του την κεφάλα!
:(
Άπαιχτο!Μου φαίνεται θα κολλήσω!

fl@neur said...

@gatti
Καλό το παίγνιον, αλλά πώς δεν σκέφτηκες να το προσαρμόσεις στο "παπούτσι στον Μπους"; Αυτός ο Σάββας έχει καμιά σχέση με τον άλλον που ξέμεινε στη Λισαβόνα και τού σερβίρανε καφέ στο αντίσκοινο;
keep scratching

paoad said...

Θέλω να καταγγείλω το παιχνίδι ως τσάτσικο. Μα καλά, δε ντρέπεσαι να μας βάζεις να παίζουμε τέτοια παιχνίδια;

Κ εξηγούμαι. Είμαι στο level 3- 34/35 και σύμφωνα με τη μπάρα του χρόνου έχω μισό λεπτό ακόμα. Κ εκεί που την έχω στημένη στο μαντρόσκυλο- δεν εμφανίζεται καν μέχρι να τελειώσει το παιχνίδι.

Τι στο καλό;;; κ αυτό στημένο είναι;

Δε παίζω άλλο!!!

Ρε Παύλο για να κάνεις 3250 πρέπει να βαρούσες τις πέρδικες κ όχι το μαντρόσκυλο..;)

Το πρόβλημα ξεπεράστηκε προσωρινά μέσω της vodafone... κ για το επόμενο 10μερο (τουλάχιστον) θα είμαι online. Βέβαια μου τον έπιασαν κανονικά αλλά ας είναι..

Πρέπει κάπως να αναπληρώσω το χαμένο έδαφος.

paoad said...

..Αλλά απο κάποιον που βάζει τσάτσικα κουιζ (βλέπε Σειταρίδης) τι περιμένεις;

:)))))))))))))))))

Πάλι Γκόντζο ακούς;

pensierix said...

@paoad

Δεν μας ενδιαφέρουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζεις με τη σύνδεσή σου. Οπως βλέπεις, μια χαρά περνάμε και χωρίς εσένα, τη γκρίνια σου για τον Τεντά και την ομαδάρα σου την Αλκμααρ. Αναγκάζομαι να γίνω εγώ ο κακός της υπόθεσης αλλά, πίστεψέ με, και οι υπόλοιποι τα ίδια πιστεύουν...Μπαίνεις μετά από καιρό και μιλάς για τσάτσους κι αφήνεις αιχμές...Το ότι ακόμα κι ο Σάββας του παιχνιδιού δεν καταδέχτηκε να βγει να του ρίξεις, δε σε προβληματίζει;

ΥΓ
Κάτι τέτοιες στιγμές νοσταλγώ το μονοπώλιο του ΟΤΕ...

;pppppp

gatti said...

@island: EΝΑ είναι το μαντρόσκυλο Νησάκι μου. Εχει γράψει πολλά χιλιόμετρα ο Σάββας! :)))))

gatti said...

@squarelogic: Πίκρα δεν είναι να παίρνεις πιο πολλούς πόντους αν τον χτυπήσεις κατάστηθα απ΄ ό,τι αν τον πετύχεις στην ξεροκεφάλα του;
Αν μη τι άλλο το δεύτερο είναι και πιο δύσκολο!

Εγώ έχω κολλήσει ήδη! :)))

gatti said...

@fl@neur: Πολλά σκέφτηκα, αλλά αυτό βρήκα εύκαιρο.

Θα προτιμούσα να βρω κανα αβγουλάκι,καμιά ντομάτα...

gatti said...

@paoad: Φουριόζος επέστρεψες έτσι; :ppp

Παντού τσατσιλίκια βλέπεις!

Ξεπεράστηκε το πρόβλημα; Α, κατάλαβα, θα νοσταλγήσουμε τις μέρες που έλειπες... :pppppppppppppppppp

:)))))

ΥΓ. Οχι, δεν ακούω Γκοτζίλα, γράφω ποστ (ΟΧΙ για τον Παναθηναϊκό).

gatti said...

@pensierix: Ετσι, έτσι, πες του τα! Τι μας νοιάζουν τα προβλήματά του; Εδώ ηρέμησε το κεφάλι μας!

Το ότι ακόμα κι ο Σάββας του παιχνιδιού δεν καταδέχτηκε να βγει να του ρίξεις, δε σε προβληματίζει;

Kλαίω!!! :))))))))

paoad said...

Άντε μωρε, αφου ήρθα και φώτισε το μπλογκ! Εγω φταίω που σας έμαθα μπαλίτσα και τώρα βγάζετε κ γλώσσα. 10 μέρες έχω να μπω και μου πήρατε αέρα (εεερε σεντόνια που σας χρειάζονται). Η Αλκμααρ ήταν μια άτυχη στιγμή, στιγμιαίο λάθος.

Προς gatti, forward to pensierix

..Λείπει ο Μάρτης απο τη Σαρακοστή;

pensierix πρόσεξε τι λές για τον ΟΤΕ γιατί θα έρθω να μπαίνω απο το σπίτι σου. Ρώμη δεν έχω πάει.. χμμμ καλή ιδέα.

gatti said...

@paoad: Ηλιε μου εσύ!

Ρε μάθε(τε) μπαλίτσα από τον άρχοντα τον paoad ΛΕΜΕ! :)))

ΥΓ. Να τα προσέξεις αυτά τα στιγμιαία! :pp